Projekti

/Projekti
Projekti 2018-03-27T13:35:59+00:00

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Invalid OAuth access token.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.

EDUKACIJA-PODRŠKA-PROMOCIJA

edukacija-podrska-promocija

 

 

 

 

 

 

 

Cilj projekta je promicanje dobrog upravljanja i jačanje participativnog razvoja izgradnjom kapaciteta organizacija civilnog društva i lokalne samouprave. Projekt će se provoditi u tri hrvatske regije (Grad Zagreb, Šibensko-kninska i Sisačko-moslavačka županija).

Želimo lokalne vlasti koje:

  • osiguravaju transparentnost
  • u radu i odlučivanju te glas za sve
  • pružaju učinkovite javne usluge
  • promiču dobrobit svih stanovnika
  • stvaraju povoljnu klimu za ekonomski rast

DOPRINOS PROJEKTA

  • bolji pristup informacijama o zakonima, planovima i odlukama, najboljoj praksi i stručnoj pomoći
  • jačanje svijesti javnosti za bolje razumijevanje i promicanje vladavine prava i dobrog upravljanja
  • mogućnosti umrežavanja i partnerstava među različitim krajevima i sektorima
  • jačanje znanja i vještina za planiranje i provedbu partnerskih projekata za rješavanje problema zajednice
  • bolja suradnja između svih zainteresiranih strana,
  • kao važan preduvjet za poboljšanje kvalitete upravljanja u svim dijelovima Hrvatske

{ Glavne aktivnosti }

EDUKACIJA za ključne lokalne dionike o načelima dobrog upravljanja, metodama participativnog planiranja i provedbi planova lokalnog razvoja te analizi javnih politika:

  • Škola za dobro upravljanje i participativni razvoj– modularni trening-program,  pet dvodnevnih blokova
  • analiza politika i izrada izvještaja iz sjene – trodnevna obuka

PODRŠKA – informiranje i pomoć organizacijama civilnog društva, lokalnoj samoupravi i drugim lokalnim dionicima:

  • redovno informiranje – elektronska glasila ODRAZ-a i Udruge gradova u RH
  • tehnička pomoć – priprema partnerskih projekata
  • posjet i obilazak primjera dobre prakse – Belgija: grad Ghent i relevantne organizacije u Bruxellesu

PROMICANJE dobrog upravljanja u javnosti:

  • kratki film o važnosti i koristi od javnih konzultacija, sudjelovanja u odlučivanju i dobrog upravljanja za sve sektore i zajednicu
  • tri javna događanja (Zagreb, Sisak i Knin) – rasprava o sudjelovanju javnosti i preporuke
  • za poboljšanje procesa
  • suradnja s medijima – redovno izvještavanje o aktivnostima projekta i uključivanje u javna događanja

OČEKIVANI REZULTATI

  • 50 predstavnika OCD-a, lokalnih vlasti, gradskih vijeća i vijeća mladih te drugih ključnih lokalnih dionika završilo edukaciju o načelima i metodama dobrog upravljanja i participativnog razvoja te steklo znanja za analizu politika i izradu izvještaja iz sjene
  • 300 informacija proslijeđeno zainteresiranim dionicima o bespovratnim sredstvima, događanjima, edukacijama, osposobljavanju i publikacijama, putem elektroničkih glasila i društvenih mreža
  • 1 kratki film o važnosti i koristi od javnih konzultacija i sudjelovanja građana u odlučivanju i upravljanju
  • 6 novih međusektorskih projektnih partnerstava
  • 20 lokalnih dionika upoznato s primjerima dobre prakse iz Belgije
  • 3 javna događanja > oko 150 sudionika > prijedlog preporuka za poboljšanje sudjelovanja javnosti u procesima odlučivanja i dobrog upravljanja
  • 10 medijskih nastupa i objava

Koordinator projekta: ODRAZ – Održivi razvoj zajednice

Partneri: Udruga gradova u Hrvatskoj; Udruga ZvoniMir Knin, LAG Zrinska gora-turopolje

Trajanje projekta: 24 mjeseca (1. siječnja 2015. – 31. prosinca 2016.)

Financijska podrška: Ovaj projekt financira EU  / IPA 2011 – Jačanje podrške OCD-a u povećanju transparentnosti i dobrog upravljanja u hrvatskoj javnoj upravi. Udio troškova u projektu sufinancira Ured za udruge Vlade RH

epp-info-letak

EU SUFINANCIRANJE

 

TELI2
logo

About Project

The project is based around the LEADER program which is a highly effective and successful model of integrated social and economic development in rural communities. LEADER  is delivered in a variety of different fashions by the member states.

The project will entail a study  of the  delivery of the LEADER programme – seeking  examples of the most efficient modes of implementation in the partner countries; and the transference of this knowledge to identified stakeholders in the form of a high quality accredited course delivered using a blended learning model. The programme will be accredited through LIT, UL and the City and Guilds system.

The key objectives are to carry out research on the delivery of LEADER in member states and training needs of LEADER staff and Board members, to deliver a best practice-based training course of  implementation to LEADER company management and staff recruited by all the LEADER-related partners. It also seeks to promote shared learning between countries that have established LEADER programmes and those that are relative newcomers to delivery. The project will use a mix of on-line learning and learning workshops for programme delivery. The programme will also include work-based learning by participants and will allow for the Recognition of Prior Learning. Learning workshops will take place in Portugal, Ireland and Poland and will involve 18 participants envisaged from the programme (2 from each partner with the exception of LIT and UL who will have one person each in attendance). Further objectives of the project are the up-skilling of LEADER delivery organisations through life-long learning; the enhancement of the possibility of LEADER staff mobility; an increase in the number of transnational projects which may arise from the creation of networks and relationships.

The project and its results will be disseminated through a combination of an on-line environment, a newsletter and brochure and a dissemination workshop in each partner country aimed at policy-makers and LEADER organisations.

The participant organisations have extensive experience in the delivery of LEADER programmes, the delivery of high quality Rural Development and Sustainable Development Education and the management and delivery of successful European Projects.

The delivery of the programme will involve a research phase involving the resources of all the partners, a curriculum design phase, a delivery phase and will incorporate on-going evaluation throughout. It will involve structured measurable input from all of the partners into the creation of a robust methodology on the most effective and efficient method of delivering LEADER.

The main output of the project will be an accredited LEADER programme within the European qualifications framework  that is aimed at professionals and policy makers. This programme which will be available  to be delivered by VET providers in all member states will provide stakeholders with the knowledge, and skills to implement successful LEADER programs and projects. All of the programme material including curriculum, learning content, assessment models and accreditation will be made available free of charge to all.

LIT will maintain the project website for three years minimum after the end of the programme.

eu-erasmus_1